JOBBIG DAG, MEN HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER!

Ja vad ska man säga? idag 9/12 det betydde att mamma ska åka till filippinerna och ska vara borta till första februari. Imorse va det väl inte så himlans jobbigt men när hon ringde i skolan kunde jag inte hålla tårarna inne det forsa. Till slut orkade jag inte och sprang in på toan. Jobbigt jag ville bara dö i den sekunden, hur sk ajag klara mig utan mami? Men tur nog va Emil först på plats och trösta mig. Gav mig en bamse kram åh vad jag älskar den killen! Även mina fina tjejer fanns där och jag är så grymt tacksam över att jag har så fina vänner ni är guld värt! Lite emo som jag var i dag i skolan så lyssnade jag mest på min ipod och pluggade på mitt prov jag hade. Svårt fick inte riktigt in allt men hoppas på det bästa. Efter skolan drog jag Alma och Emil upp till centrumEmil köpte ett piano och vi andra fikade. Ja så har det vart för mig idag puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback