DET HAR ALDRIG VART SÅ HÄR JOBBIGT.

Det är så mycket tankar i mitt huvud just nu. Hur ska jag göra? Ska jag gå på mag känsla vad ska alla andra säga kommer det att ändr amig som person. Kommer jag ångra mig kommer jag hitta nytt lag hur kommer jag göra? Jag vill så gärna fortsätta spela fotboll jag vill! Men efter allt som har hänt och efter allt som folk sagt. Jag älskar mitt lag ja jag älskar ösmo flickor 18 det är det som är närmst hjärtat. Men nu efter vintern kommer inget bli som förr. Jag vill fortsätta spela på hlg nivå jag vill fortsätta utvecklas jag vill till toppen och stanna. Inte vinna sen gå ner igen. Kanske är det för mkt begär vad vet jag. Allt snurrar nu, jag har själv inte tränat på väldigt länge. Det finns ingen glöd det finns ingen ork det finns ingen vilja längre. Men så fort jag står där å planen vill jag fortsätta jag vill ge hundra jag vill fortsätta med det sara sa till mig. Jag är bra jag är bäst jag vill jag kan men så kommer mag känslan. Varför ska de vara så svårt att välja något som man älskar. Jag älskar att spela fotboll det är det jag gjort i stort sätt hela mitt liv. Är sporten borta ska jag sluta ska jag kämpa fan jag vill inte känna så här längre. KAn  inte någon bara ge mig en smäll så jag inser att jag kommer göra ett misstag snälla jag behöver hjälp. Jag älskar mina tränare jag älskar mina lagkompisar. Men det som hände förut kommer folk kuna glöma det kommer det någonsin bli som förut. Kaget som höll ihop laget som gjorde det tillsammans laget som va fler än 15 på tränarna laget jag en gång i tiden gjorde allt för laget som kallas sig Ösmo. Det finns så mkt jag vill ha sagt det finns så mkt jag vill ha gjort. Saker jag borde gjort för länge sedan. Hur jag än gör kommer jag att må dåligt det är en smäll jag får ta. En smäll som kan kosta mig allt eller inget. Jag Mikaela kommer alltid att älska er jag kommer förstå en vacker dag och ni med. Jag har nu bestämt mig nu eller jag har verkligen gjot det? Det finns bara en som kan avgöra detta bara en person som vet det bästa det bästa för mig och det är jag själv. Bara jag kan avgöra, och jag ska göra det. Snart snart...


Kommentarer
Postat av: Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

sv: Jo jag har mina copyright på alla headers jag gjort även de i kategorin jag la upp.



Hur menar du?

2011-12-08 @ 20:30:14
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback