GOD JUL !

Det är julmorgon och man kollar ut genom fönstret men ser ingen snö. Usch vad besviken jag är tycker att julafton inte är nånting utan snö. Men denna jul blir ju annorlunda, kommer kanske få två julklappar då alla pengar gick till mammas flygbiljett och då fattar ni nog att jag inte ens firar med min mamma denna jul. Det blir bara pappa jag och farmor. Ska strax hoppa in i duschen och sen sätta på mig mjukiskläder. Orkar inte göra mig nge fin idag. Sen åker vi till sorunda och käkar gott och standard kollar på kalle planka. Även öppnade jag min julklapp jag fick av philip det var en dubbelring, den va jätte snygg! Men nu ska jag käka lite frulle puss


taaaack philip! ♥


Kommentarer
Postat av: Stäff

GRATTIS! du har vunnit i vår tävling:) Lämna din mail i en kommentar på vår blogg så fixar vi resten via mailen:)

2011-12-25 @ 14:05:37
URL: http://troopies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback