FÖDELSEDAGS FIRANDE!

Igår var det ju min födelsedag så Jag Evelina Emil Eric och Alma drog in till Heron city för middag och bowling. Själv käkade jag thai som bestog av bambiskott champinjoner och kött as gott! Sen drog vi till ollan för bowling. Eftersom jag fyllde år fick vi bowla extra utan att betala mer så det tackade man ju inte nej till. Vi bettade om vem som skulle vinna och Emil sa att Han skulle komma etta eric tvåa jag trea sen evis och sist alma. Ja han hade ju nästan rätt. Första omgången kom jag och Eric på samma plats alltså första plats dårå, Emil på andra ewis på tredje och alma sist hah. Andra omgången vann jag sen eric sen evelina tror jag sist alma. Ja kvällen va super kul i allafall. Lite små tjaffs på sms för jag glömt bjuda några hit och dit men aja. Jag hade det grymt med andra ord! Sen när jag kom hem vid halv elva tiden så kom Philip över och vi käkade tårta och pratade litegran. Fick även pressent av honom. Ja så var min 17års dag! puss



Armband i silver- Philip
Smink -  Alma
Svart armband & Gris- Emil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback