FÖDELSEDAG/JUL SHOPPING!

I know bad uppdate!
Men jag har vart i stockholm hela dagen och shoppat hej villt. Skulle ju åkt med Elin men det sket ju sig så drog ensam men mötte Vickan Elin och Yasse så hade sällskap in till södra då jag hoppade av och gav mig ut för att leta efter Hornsgatan där bajen affären skulle ligga. Pappa vill ju inte ha ngt egentligen men jag vet att inerst inne vill han det så köpte en bajen t-shirt och ngt klistermärke. Sen droppade jag in på lite olika affärer en som jag sbsolut kommer komma tbx till. Grossist nånting hette det, dr hade dom nedsatt pris på allt! Köptedock inget men fans masa snygga ljuslycktor som jag ska köpa sen! Även min favorit Bobbys fanns ju där till billigare pris great! Sen åkte jag tåget in till själva huvudstaden och shoppingens rike. Köpte lite julklappar till Philip dock kan jag inte säga vad för jag vet att han läse rmin blogg. Även en små grej till Alma. Haha och eftersom jag fyller år imorrn köpte jag mängder med REA producter till mig själv HEHE. Allt kostade en tia krona styck då så det var as bra pris. Köpte även ett nagel förband då mina naglar blivit helt cp efter min tid i köket i skolan. Ja så har min dag vart puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback