DÅ VA JULBORDET ÖVER!

Tjenis, sitter här hemma nu glad som fasiken för min jacka har kommit. Dock så måste jag erkänna att den var snyggare på bild men jag överlever nog. Idag hade vi servering, jobbade tillsammans med Evelina och vi hade massa med gäster men vi fick tamefan ynkliga 37kr var! Fattar ni hur skandal det är. Har alltid fått mer än hundra kronor och nu får jag inte ens femtio lappen arg arg. Men aja ska vara glad över att man ens får nånting. Efter skolan drog jag till stallet på en gång. Släppte in alla hästarna fixade med täcken ja ni vet stall sysslor. Det gick kalas på både insläppet och ridpasset. Han var jätte mjuk och vi galopperade massor för att få igång honom. Red kanske i tre kvart. Dock var det skit blött ute så han blev blöt som bara den. Aja det var min dag inte alls så kul menmen heh puss


Kommentarer
Postat av: Ida

▲ Händer att jag drar dit minst nån gång per år iaf :)

2011-12-15 @ 23:24:23
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback