BALLA BRUDAR!

FREDAG-
Då va det simmning med skolan, det va väl inte så jobbigt vi simmade bara 200 meter och livräddade litegran. Men jag tror Emil misstolkade ordet rädda för han nöstan dränkte mig under vattnet haha söt! Men jag skulle ju spela död så jag hade ju egentligen inte mörkt nått. Haha brutal tjej hejhej. Sen skulle vi hämta en ring på båtten. Det är ju sjukt mkt djupare än vad det är i ösmo simhall så trodde mina öron skulle sprängas! Det gjorde bajs ont men ni vet man spelar sten ball HEHE. Efter simlektionen så hade vi det chillpill på svenskan och naturkunskapen, fick reda på mitt betyg i NK blev ett G. Nöjd men endå inte men vad gör man. En så länge hr jag allt som allt 4 G:n så ska inte gnälla. Så va skol dagen denna fredag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback