ALLT RULLAR PÅ NU!

Fan vad jag älskar livet just nu! Allt går som planerat och jag gör bra ifrån mig. I skolan så har jag höjt mig från åttan då jag nästan var varnad i allt och lallade som fasiken till att ha gått halv tvåan nu och har ynka 5 G:n och resten VG:n och MVG. Sköter mig och skiter i vad alla andra har för mig. Hehe lite ego men det är min framtid jag bryr mig om inte din!. Sen ridningen har jag gått från att rida på en häst som står på bakbenen och bockar till att nu rida på världensfinaste ponny som aldrig skulle göra ngt dumt. Även vänner. Jag ha rnu efter år verkligen fått fram vilka som är mina riktiga vänner och vilka som är dom falska vännerna. Jag har en bästavän och han är grym! Fotbollen ja vad ska man säga vi vann Elit och det är det som ligger närmast mitt hjärta. Men snart inte ens en månad kvar så ska jag göra en grej som kan förändra hela livet men kan tyvär inte säga vad det får inte komma ut men det är bra. Ja och snart är det min födelsedag, julafton och sist men abslut inte minst nyårsafton. Gör som jag älska livet och blicka framåt, tro mig det funkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback