VÄDRET FÖRSTÖR MINA PLANER!

Fett lack brud just nu, skulle ju dra ner till vika för att dra ut på sjön med min nya båt tillsammans med Fille men eftersom vädret är som det är så är det vrekligen ingen idee. För vädret är ju liksom grått regnigt och blää!
Så vet inte riktigt vad jag ska göra idag asså. Funderar på att skippa träningen med för håller på att bli sjuk eller ja jag ör frkyld. Så ska höra med Eric om det blir ung kanske? liskom back in old days.

Förövrigt var jag ju på bio igår med brudarna. Först käkade vi i kungshallen och jag käkade. För mig blev det thai som hette familjelycka skit gott vare och gick bara på 100spänn. Sen drog vi vidare till biografen och det var ju Harrypotter del2 som vi skulle se. Den va faktist jätte bra men tyckte frsta delen var mycket bättre. Jag och Sandra sabbade väl lite för dom andra som kolalde för vi blrjade as garva i en schen hahah fyfan!

Efter bion drog vi till VH för att ta bussen men den kom aldrig så jag kolalde om vi verkligen läst rätt och då stog det ju inte att den skulle komma SUCK! Så vi fick vänta i över en halvtimme på nästa tåg. Men kom hem runt halv två tiden och somna på dirren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback