SAKNAR ATT FIXA & KLÄ UPP SIG HE-HE

Gud vad jag är trött på att jobba men snorisar! Man får alltid ha på sig dom fulaste kläderna typ och tvätta varenda dag för dom ska kladda och smutsa ner överallt. För en gångs skull saknar jag att klä upp mig att sminka mig i timmar och fixa håret som aldrig blir bra liksom.

Gud va skönt det ska bli när veckan är över och mitt vanliga liv börjar igen. haha jätte onödigt inlägg men känner att det är dax att skriva av sig. nått jag saknar är i allafall att vara i skolan och vara det snyggaste AHHAHA nej ja skojja nu. Men ni fattar liksom. Att vara fin är ngt som är ett måste.

Skulle någon se mig nu så skulle dom tro jag skulle ha blivit galen tyå gåt i oborstat hår tovigt och äckligt. Inte alls dom bästa kläderna och trasiga skor. Rena luffaren om jag får säga det själv usch usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback