Middag med mina fina vänner!

Fick ett sms innan jag drog till stallet och det sms;et gjorde mig skit glad!
Det var nämligen från en vän som är så saknad Jennifer. Vi spelade ihop förut asså instrument. Hon jag Manne Ellinor och Eddie ska iväg ikväll och käka tillsammans. Det va riktigt länge sen jag umgicks med dom såhär. Sökert två år minst herregud va roligt det ska bli! Dom har vart en stor del av mitt liv och nää jag är dett glad. Ska ner med fem bussen till nynäshamn och möta dom där för dom är och tränar med orkestern.

Vet inte hur uppdateringen kommer se ut efter middagen för no ide vilken tid vi kommer att komma hem. Men jag har ju som sagt fortfarande sommarlov så jag hinner nog med ett till ;) Men nä nu är det dax att klä på sig och fixa lite puss

Ellinor Jag och Jenn
2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback