Match + kvälls runda med pilo

Hey på er, sitter nu vid pappas dator och ska strax laga kvälls mat som får bli varma macjkor med cola smarrens!
Drog ju på f96 match runt sex tiden då det var derby och det blev lika som tur var. Annars skulle nynäs få allt för mkt luft hehe ;) Kollade tillsammans med Michaela och hennes familj. Men i andra drg vi över till andra sidan och flippade ur totalt helt galna var vi haha!

Efter matchen drog jag och mötte pilo i centrum. Sen knatade vi hem till mig för att lämna schabrak och lindor som jag köpte idag skit snyggt ska visa er snart! Sen blev det en runda runt i ösmo och som vanligt landade vi sen på viksängen och pratade om igår. Även snackade vi massa snurr om allt sjukt sjönt att prata ned henne! och nu är jag hemma haha. Men ska laga mat nu puss


Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv; ja det kan jag men då måste du ge mig ditt lösen vågar du de??

2011-08-27 @ 22:34:39
URL: http://ellenjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback