LEMON TREE

Hey, nu blir det ett seriöst inlägg som jag inte skrivit på ett bra tag. Ja eller jag ska i allafall försöka. Nu är det i allafall sista veckn på mitt sommarjobb och det känns mer än skönt! Triv inte alls så jätte bra men det funkar liksom. Just nu är jag på ett annat dagis om heter Midgård och då är jag utan mina vänner Pilar Karina och Amanda.

Denna vecka på jobbet har vart segt! Inte alls gjort mkt och gäspar mest, gud vad jag saknar sommarlovet då man umgås med dem man älskar. Aja idag efter jobbet så mötte jag upp pilen på Lindex och vi kolla runt litegran men vi har ju redan handlat upp hela den affören sp säg ngt vi inte har haha :) Sen åkte vi hem åt varsit håll och jag somna på soffisen hih.

Nu i allafall sitter jag och lyssnar på Lemon tree som är så förjävla bra! 
Gjort av Fool's Garden och har ni inte lyssnat på gr det nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback