´JOBBAR MIKKIS

Hey, nu har jag precis käkat en tallrik med lax & pasta smarrens!
Ikväll står det innhomhus träning från 19:00-21:30 i vansta hallen, vi komer köra med f96. Vi kommer bara träna knä rygg och mage. 

Idag var det i allafall näst sista dagen på jobbet och skööny det ska bli att sluta dära, att få sova länge SKÖÖÖNT. Aja på jobbet var det lugnt och inte alls mkt barn. Min avdelning hade tre barn och dom sov mest hela dagen som vanligt liksom. Dagen gick snabbt så det känndes som om jag slutade fett tidigt fast så var det ju inte. Sen fick jag nog syn på Nynäshamns snyggaste Unga pappa!

HAn hette Robin i allafall och va verkligen skiit snygg! Synd ba att han har barn och flickvän haha! ;)
MEn neee nu ska jag byta om det är ju fotbolls dag!

HE HE bild från jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback