Firar sista dagen med shopping!

Sista dagen på somamrlovet är idag, nu har jag njutit i tio veckor och har kopplat av från allt skoltjat och igvarningar hit och dit. Är färdig vilat och klar för nya tag! Idag blir det i allafall en tripp till stor staden stockholm. Ska möta lilla pilar där inne för hon har ju redan börjat skolan så hon är inne dör med klassen. Ska införskaffa mig lite nytt som en eyeliner (stavning) ny töjning och kanske lite smått och gott. Juste hårfärg oxå om pengarna räcker så långt. Sen efter ska jag möta pappsen hemma för en tripp till lilla staden nynäshamn förlite matshopping haha men nu ska jag dra mig till bussen efter som det inte går några tåg puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback