Alla går i skolan men jag har sommarlov.

Godmorgon, åh känns så skönt att jag kan säga så kl halv tolv. Somlgar har ju redan börjat skolan men icke jag. Jag blrjar inte förens på torsdag. Ska bli rätt skönt att börja igen, saknar vissa i klassen eller ja jag saknar dom fleta egentligen. Komma in i rutinerna igen men schemat är väl inget att prata om usch på det!

Idag har jag inga planer alls, tänkte egentligen åka till stockholm för mini shopping men glömde det totalt så ställde inte klockan så det sprack på en gång. Så ska softa lite hemma städa lite i köket och damsuga mitt rum och såna där små saker. Måste ju vara snäll nu här hemma för ska på lyckås häst&ridsport på lördag med alma och shoppa galet så ska ju tigga pengar mohaha. Men nu frulle dax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback