Vila i frid min fina dator.

Först måste jag berätta att min dator är trasig igen så det lär ju inte bli så mkt uppdate flr nu har jag lyckats ta mammas dator men den kmr ju vara upptagen när hon kommer hem, och den stora datorn är ju pappas menmen. Igår i allafall så va vi ett skönt gäng på badberget vi äldade litegran och drack lite. Det va as nice och mys att bara få tillbringa sista dagen med skönt Ösmo folk. Efter äldandet drog vi brudar med Jocke och åkte lite bil i nynäshamn inte alls peppad men roligare en att inte gör ngt alls. Skulle egenltligen till Alma men orkade inte åla till handen sorry dude. idag i allafall har jag försökt   städa rummet men det gick inte alls så bra för pappa har tagit den store damsugaren till båtklubben så den lilla är sämst men lite finare blev det allt. Har till coh med hunnit duschat och ska strax fiza håret och klä på mig och sen dra till Alma. Vi ska till hennes häst och sen får vi se hur det slutar :D nä men nu ska jag lyssna lite på musik och fixa mig puss

Saknar dig massor min fina vän


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe håller med ;D

brukjar du vara något på rudan under sommarna ?

2011-04-24 @ 12:58:03
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

yes det är min son.

Hoppas du får en fin dag kraaam

2011-04-24 @ 14:50:00
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback