Ut på jobbsökande!

Godmorgon.

Gårdagen va rolig. Åkte till Sandra kl 4 då alla vi skulle samlas dära men självklart var Eric hela 45 minuter sen och då ringer han sedan kvart i fem och säger att han fått motor stopp vid gamla ösmo rondellen ahha typiskt. Så vi åker dit och får inte igång moppen så han får åka bakom mig. Vi stannade först på lidl och handlade litegran men affärernahar ju inte fått in alla grill måltider så vi drg vidare till Coop där handlade vi marinerad kyckling godis chips dricka och massa gott. Drog sen till tian där vi väntade på dom andra och det va inte alls dom vi trodde skulle komma utan det va vi från Ösmo och melina marcus och ludde haha men roligt med lite varierande. Senare på kvällen runt 11 typ drog vi hem men då gick itne moppe jäveln gång åh cp adhd moppe. Men efter typ tio minuter fick vi igång den så åktehem till Melina och lämnade högtalare som vi hade lånat till en fest och sen hem till ERic dumpade honom och sen hem. Och satan vad kallt det var inte så konstigt närman åker 60km/h i 2 plus grade hah fyfy.

Idag ska jag i allafall först till sjukhuset och rönka ryggen då jag verkligen hoppas jag får ett vettigt svar. Har så jävla ont till och från ochd et är skit jobbigt att sitta stilla länge. Sen ska jag ut och dela ut CV:n. Helst på restaurang liknande affärer. Så om ni vet ngt hör av er hihi. Nä nu ska jag blåsa håret och klä på mig bussen går om 30 min så puss


Kommentarer
Postat av: kittymon

Helt rätt, lev som en kung medans du kan för sen blir det inte mycket av den varan.



Gott med grillat..

2011-04-19 @ 16:03:49
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

kanon här oc¨kså tar det lungt hemma bara snart middags dags och sen myskväll kraam

2011-04-19 @ 17:10:12
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback