Två MVG:n på inlämningar great!

HElluu dudes. Nu har jag precis käkat klart middagen som blev två knäcke mackor med skinka på mums. Är faktist inte så jätte hungrig för mådde så jävla illa efter dagens lunch som blev donken food med Elin Sandra och Almis. Mår alltid illa när jah käkar där och börjar spy men endå fortsätter jag hmm knäpp brud. Kan i allafall säga att min dag har vart helt okej, ja eller jag vakna i morse av att en geting stack mig ifingret så det svullna upp som fasiken och jag fick typ panik hahah. Det är fortfarande svullet och gör ont men inte lika mycket usch usch. Gick även upp halv sju vilket är en timmes sovmorgon så jävla skönt! Kom i allafall till skolan och hade POFF och där blev man klar med grupp arbetet vilket var as skönt för det har vart pain in the assss. Och sen vare dax för idrott och där körde vi brändboll inte min starkaste bollsports  gren men roligt var det. Men jag har sån jävla vinnar skalle så blir alltidfly förbannad när mitt lag inte vinner och självklart blev jag det idag igen men det är nått min klass får leva med i några år till mohaha. Men n nu orkar jag inte snacka mer om skolan eller jo, min rubrik? Fick MVG på mitt Hotell arbete i har hållt på med i fyra veckor och även MVG i näringslära arbetet as grymt!! Och hoppas ja får bra betyg i slutet för vi i min familj har alltid kört med bra betyg är ilika med bra pengar hihihi. MEn nej nu ska jag gära lite tidsinlägg puss

mongo bild men kolla jag har blivit fett med brun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback