TPL TPL TPL TPL TPL TPL

Hey duds. Nu har jag landat i soffan o vardags rummet efter en förjävlig skol dag och en runda i stallet. Kan ju börja med att jag inte alls kom upp i tid i morse så såg helt sajko ut plus så va mitt hår typ flottigt där bak så fuck that shit men aja sen så rullade skolan igång och har aldrig varit så arg som jag va idag. Störde mig på massa små saker jag har insätt att klassen är helt cp inget personligt men alla har så mkt att säga men säger det bara bakom ryggen på en och nu pallar jag inte. Shit vad jag är tpl. Sen så va äntligen skolan över och jag skulle få tag i nattos men nej då hade jag glömt min telefon hemma så åkte till stallet och fick reda på att maggan skulle fixa till hästen så natta ko inte så det blev en ute ritt och lite lungt på banan kändes skönt i detta väder. Jag känner liksom när jag ska till skolan är jag skit glad men när jag väl är i skolan vill jag bara döda varenda människa. Hahah suck. Drog hem sen och och nu ska jag hänga upp mina fotbolls kläder som jag tvättade inatt smart brud liksom. Sen blire tvätta ridkläder och plugga Hotell som ska vara klart imorrn. Känner att jag kommer bli klar imorrn och det är bra, plus så hade vi även matte prov idag det känndes bra men får tamefan se hur det gick måste klara matte A nu!
Ska även fixa i mitt rum ikväll byta gardiner och fixa lite så det mysigare liksom hiih.
Imorrn blire i allafall vårdcentralen så jag får en remis på rönken så jag kan få ett slut på min smärta i ryggen så det är på gång skönt! Sen ska jag möta JEnny och det blir träning gånger 3 as skönt med fotboll men får se hur mitt lår vill eftersom jag pajjade det helt i helgen typiskt mig -.- 
Även så ska jag få välja nu målvakts tröja eftersom laget fick nya kläder i helgen så nu ska jag slita de med hälsan och självklart välja den snyggaste tröjan! nä nu ska jag fixa lite med 30 bilder skiten och prata lite med minea ang ny design som ni vet så äger hon på det puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback