Sommaren är på gång!

Fyfan vad fint väder det är just nu, på min termometer vidar det hela 25 grader dock så är det på min ballkong. Dom här dagarna som jag inte skrivit har det väl inte hänt på himla mycket. Hade deep talk med pappa om framtiden typ och lite om min r usla balans då jag tappar saker hela tiden och skit så han tror jag har typ nått fel på min balas skit pinsamt jag är intr mongo eller så. Haha aja men igår var jag i allafall i stallet ensam och red länge för att få honom mjuk och fin och det gick as bra, men han är så himla stark så det blev rätt jobbigt i armarna med det får vi öva extra mycket på. Om vi snackar om idag på köket va det inte så värst roligt kändes som det tog timmar innan vi fick sluta jobbigt läge säger jag bara. Eftre skolan drog jag Ewe och Emil till centrum för emil skulle byta ut sina skor som va trasiga och jag köpte mig en ur snygg bikini. Slänger upp nån bild senare i think. Men nej nu ska jag glassa i solen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback