SNYGGA FLICKOR!

Godmorgon på er. Nu har jag äntligen vaknat eller nja vaknade för någon timme sen av att Pili messade mig och sa vilken tid jag ska komma till Sandra ikväll. Gårdagen i allafall hade vi kök som vanligt och det var den tråkigaste kökslektionen på länge vi gjorde sånnadär kroppkakor och det dåg inte alls gott ut så jag stog över att smaka. Efter plugget drog jag VGO och Alma upp till centum för lite shopping och donken svull. Införskaffade mig i allafall ett par jeans med lite högre midja en randig tröja och en jeans jacka, allt till bra priss så det va toppen. Sen tog jag tåget hem och när jag kom hem så blev det TV tittande rätta sagt OC som ligger nära hjärtat just nu, as grymt program. Sen var det dax att ta sig till IP då flickor 02/03 hade match hemma mot Vendelsö. Dom spelade jätte bra för att inte ha spelat förra året som alla i deras serie har gjort, tyvärr förlorade dom med 1-2. Sen knatade jag hem och käkade en röksallad sm inte alls smakade bra. Sen blev det en runda till Exit med Pili och Sandra, där blev vi sminkade av nån brud och kan inte påstå att jag tyckte det blev bra haha. MEn slänger in lite bilder men nu blire SPIRIT som går på kanal fem :D puss




Kommentarer
Postat av: Pili

Hahaha nej väckte jag dig! :D Förlåt Mikkispikkis! :P

2011-04-30 @ 11:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback