Min data lever igen / MAMMA MIA ! ♥

JAAAAAAAAAAAA!



Min dator lever igen och förhoppningsvis så ska den göra det några år till. Just nu ligger jag och kollar på Mamma mia som är ett utav mina favvo program! åh har så mkt minnen med denna film. Nämligen sommar 2008 träffade jag två underbara tjejer vid namn Monia och Tugce och vi kollade på denna film tillsammas åh vad vi grät skrattade och till och med lekte vi att vi var varsin av dom där tre tanterna haha skit roligt. Så nu bombar dom min med sms och bara massa långa texter om filmen och minnen love it!

Imorrn äre iallfall skola igen och blä vad jag inte längtar alls! Inte ett dugg till skolan klassen tågresan ingenting. Haha tpl just nu men har haft det så roligt på lovet så vill inte tbx till skol helvetet. MEn nä nu ska jag inte vara depp längre för ska sätta mig och kolla klart på MAMMA MIA pussss

Usch ingen klass i världen slår er, nä verkligen inte min nuvarande i allafall SUCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback