Middag sen Stockholm!

Fyfan vad jag har ont i fötterna nu efter att ha vart en hel dag i gladiatorskor i stallet haha smarta skor!
Var i allafall med Alma i stallet idag kollade när hon red och det ser riktigt bra ut nu. Var där hela dagen och nu är ja hemma och lagar middag som blir potatisgratäng med köttbullar smarrrens. Sen blire Stockholm för att köpa kaffe grejs med Sandra Pili och Elin, man måste ju njuta till hundra nu när det är påsklov.

Imorrn ska jag iallafall till stallet med världens bästa Nathalie. Om vädret tillåter blire en uteritt mot vilket håll det vet jag inte riktgt men inte somförra gången då vi var ute i hela två timmar och virrade runt i skogen hah smarta brudar. Sen ska jag nog bara hem och slpappa gärnet för måste ju börja vänja sig med att börja gå upp kl halv sex igen suck suck. Ska endå bli roligt att träffa klassen igen det måste jag erkänna. Nä nu ska jag käka puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback