Lovet glider mot sitt slut.

God eftermiddag på er.
Nu ligger jag i sängen men värk i magen men det ska inte hindra mig från att njuta av det sista som är kvar utav lovet. Gårdagen slutade rätt bra i allafall var hemma hos sandra tillsammans med Pili även fast jag inte mådde bra så sjöng vi lite sing star och mötte jocke för att få tbx pilis halsduk. Sen åkte jag hem på dirren och skulle städa rummet då jag råka hitta påsk ägg som någon gömt ouups. Vaknade i allafall idag och pappa hade gömt tre påsk ägg med godis och pengar tack tack tack tack äger jag bara, dom pengarna läggs direkt undan till sommar äventyr. Idag blire vetefan asså kanske drar till haninge med brudarna för att träffa klasskompisarna och festa lite till. Men i sånafall blire lungt för mig för har fortfarande bliderna i huvudet från i torsdags så haha. Nä nu ska jag kolla på TV puss

dessa två flickor har jag umgåtts med hela lovet, tack för det! ♥

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

det är bra,sj? (:

2011-04-23 @ 15:21:57
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback