Lördag/Söndag

Utskällda på kvantum, stoppad av snuten, brudarna, bira, grease.
Godmorgon. Gårdagen var helt okej var med Sandra Elin och Pilen. Vi drog in till lännnna och köpte hårfärg och lite annat bra ochsjälvklart godis. Sen drog vi hem till Elin och sedan hem till Pilen opch landade tillslut hos Sandraa där alla färgade håret förutom jag. Det blev sketa fint på alla så var tvungen att exprimentera litegran så tog blond hårfärg och smetade på på ögonbrynen hahaha skit söt jag är nu. Det blev faktist helt okej lite väl ljust men jag dör inte av det iallafall. Sen drog alla hem ochfixade sig litegraan sne drog vi till PH och käkade kebab tallrik. Det satt jävligt bra kan jag säga er. Sen drig vi till kvantum och provade solglajer och kollade på barbie och fjanta litegran tills det kom en ung man som jobbade där och skällde ut oss och trodde han va as grym så vi som hade tänkt att handla drog där i från och när vi gick så satt det en londie i kassan och snea sönder oss, fula äckliga kvinna. Så vi drog ut där jocke stog och väntade på oss. Vi åkte runt lite gran drack bira och sjöng till grease as grymt!. Sen åkte vi hem så var hemma typ halv ett nångång. Allstå så blev det ingen sen kväll men massa festande men det va skönt att tare lungt oxå. Idag är det ialllafall damlags match som jag ska spela ute på. MEn bara en kort stund då låret kan säga imot. Motståndarna är Marieberg, aldrig hört talas om dem men får se. puss

Shorts väder igår :D

Resultat efter ögonbryns färgning HAHA! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback