Hemma från en toppen helg med laget

Borta bra men hemma bäst eller?

Har i allafall landat i min egna säng efter att ha sovit på en oskön hotell säng tillsammans med underbara Johanna och tesso. Fredagen spenderade vi med lite träning och middag plus film uppe på IP. Gick as bra fast jag och tess somnade när vi kollade på film så vi drog hem direkt efter den, lördags var det samlig på IP klockan 10 me gemensam frulle och sen var det match dax mot tälje igen pch återigen blev det än förlust mot dem och en bristning i muskeln i låret så hela andra halv lek var bara tårar och smärta aj aj aj säger jag bara. Sen var det dax för träning återigen och det gick väl sådär tog det lungt va mest trött. Senare på kvällen blwv det bowling och middag med laget skit mysigt och alla hade det skit roligt. Söndagen var det match men mitt lår pallade inte det så fick stå över och det var länge sen kan jag säga er. Blev i allafall en 2-2 match och måga mål chanser hade Ösmo så det var bra. Sen skjusade vi hem johanna och iumed det var tränings lägret slut för denna gång. Man märker verkligen att vi har kommit närmare varandra och plus på det nu när vi tränar tsm med Damlaget.

Nu har jag i allafall fixat lite nytt i min ipod och dom gamla låtarna verkar inte vilja raderas fan säger jag bara palalr inte med barn musik på den längre haha. Imorrn har jag i allafall matte prov kom jag på just nu och har inte pluggat ett skit så det blir ju säkert bra och sen blir det att träffa Nathalie då vi ska rida litegran på våra underbara medis ponnysar. Nä nu ska jag fisxa lite annat puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback