Haninge C

Godmorgon på er.
Sov väldigt länge idag för var helt slut efter gårdagen som va kanoners. Dock så vaknade jag upp med en mega svullen fot så ser väldigt roligt ut när jag går haha. Men idag ska jag i allafalltillbringa dagen i Haninge med mamma. Vet inte om det blir så mkt shopping för håller på att spara pengar till sommaren men nått fins ska jag väl få med mig hem. Ska oxå handla massa grönsaker för ikväll blire sallad smarrigt. Pappa är borta över helgen eller ja hela dagarna i allafall för han ska fixa med båt klubben han är ju sån där människa som bestämmer.

Juste har inte sagt nått om mitt UV samtal eller den nya designen. Kan börja med min design som är gjort av världes bästa minea. Hon är grym på designa och vill ni fråga henne nått är det bara att checka in
HÄR.  Och sen mitt samtal jag hade igår gick as bra! Alla lärare tyckte jag skulle sikta högre så några fler VG:n kan jag nog skrapa ihop grymt. Om man jämför mig med högstadiet har jag förbättrats s grymt mkt! I åttan låg jag nästan på IG varning i alla ämnen men gick ut nian med två VG:n och resten G så det va ju liksom as grymt och nu har jag till och med ett MVG hihi grryyymt. Även så snackade vi lite om klassen trivdes inte alls ett tag så ville ju byta men nu är det mkt bättre och jag gillar alla i klassen så det ä nnog inge problem men liksom lärarna hatar jag rent ut sagt vissa är skit bitchiga och andra för mesiga finns liksom ingen som är där i mellan sjuukt synd säger jag bara! Och sen till sisst pratade vi om matten där jag ligger på IG/G har inte gått så bra för min del men ska kämpa som fan nu in i det sista för jag vill inte ha ett IG då är ju allt fan förstört för det är ju ettt kärnämne. Anders min lärare sa att det berodde på att min gamla skola inte undervisade matte bra. Men han vågar väl inte inse att Hannes kanske borde gå i pansion eller hur det nu stavars haha. Nä nu ska jag kolla igenom min gamla blogg fysatan vad minnen det finns där puss

Kommentarer
Postat av: Bellah

Haha absolut, ingen orsak ;)

2011-04-16 @ 14:57:02
URL: http://bbellaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback