Grillning med skönt gäng

Sådärja nu har jag fixat klart mej efter några timmar i stallet med Nathalie. Vi red ut och det va skit roligt, va å platser jag aldrig vart på förut skit grymt. Sen blev det trim på volten utan sadel och bajs vad blöt jag blev i röven utav att han svettades hah åh söt ponnie. Skjusade sen natha till bussen och drog sen hem.

Ikväll blire grillning med skönt gäng, blandannat SAndra Pilen Eric Marcus Jocke Melina Minea Krille och nån mer hah. Så uppdateringen kommer inte vara den bästa men nu har jag i allafall slängt in ett inlägg. Nä nu ska jag åka hem till sandra puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

den sööög bajs på den!! :/

2011-04-19 @ 11:24:34
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback