Grilldag nummer 3

Godmorgn på er. Liggen nu i sängen och yssnar på JB haha. Men måste erkänna att vissa låtar är gryma eller nej nu tog jag i jag menar bra. Måste bara säga att jag drömmde världens läskigaste dröm, jag drömde om att jag dömde en match här på min gård och det satt ett gäng gamlingar plus min ena tränare och i andra halvlek ramlade den ena killen och jag fick festaste skällen och dom börja hålla på som fan haha usch ass¨kan inte skriva allt för får inte riktigt ut det men det slutade med att jag gick där ifrån och slutade helt med min fotbolls karrär. haha CP jag är.
Plus så är jag riktigt arg just nu för jag har blivit väckt varje morgon nu på lovet utav att dom renoverar om när ovanför mig så dom borrar i väggar och jag vet inte vad fyfan vad arg jag blir!!!!!
åh ni ska veta hur jag sitter hgär och skriker och massa fyfan.

Aja igår i allafall va jag och rönka ryggen och det var en as snygg kille som var praktikant eller han skulle bli läkare så han fick vara med på rönken skit pinsamt han är typ 20 bast. Och självklart fick jag då ta av mig kläderna och gud va pinsamt det var har nog inte skömt så mkt så när jag var klar tog jag alla mina saker och sen sårang jag där ifrån ahaha pisnsamt värre säger jag bara. Sen på kvällen drog iallafall Jag Eric Sandra Pilen till rudan och grilla med Andreas och ett gäng som jag inte kommer ihåg vad dom hette. Juste Ludde varoxå med haha. Drog vid elva tiden för eric skulle med sin buss som gick tolv från Nynäs. Och sgissa vad? Jo på tåget hem så¨sitter doktorn framför mig? hahahah jag dog typ skit pinsamt. och han hade brud och självklart kände jag henne ännu pinsamare.

Idag blire i allafall grillning och vatten pipa  fast då i Ösmo med några polare och säkert lite ominbjudet folk men spillerill. Men först ska jag hoppa in i duschen och sen dra ner till nynäs och handla litegran puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback