Det blåser storm i byn

Gud vad det blåser här i Ösmo just nu! och skit läskigt är det för vi har två jätte stora träd utanför fönstret som står och svajar som bara den. Aja får väl se om jag överlever ikväll. Ikväll blir det även träning men kommer ta det skit lungt för vill inte skada mig eller nått liknande eftersom serien drar igång igen nästa vecka. Skit taggad första matchen är mot Sollentuna på hemma plan och i en helt ny serie ELIT liksom ice nice. juste vet inte om jag har berättat att jag fått sommarjobb på Biblan nere i nynäs, kanske inte det bästa jobbet men det är alltid nått liksom. Och pengar får man ju så vrf inte. Har faktist inte så mkt mer att säga puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback