Cp vårdcentral vi har i ösmo

jag är lack som fasiken just nu! har ju väntat länge på att få tiden på VC så dom ska kolla min rygg men då ville han inte det för jag va tjej och sexton bast. Så måste ha med mina päron men hur ska det gå till när dom jobbar i stan och slutar vid sex tiden varenda dag? asså dööööö! fick i allafall min jävla remis på rönken så nu väntar jag på en tid bara så lite plus i allafall. Medan jag satt och väntade på min tur så fick jag ett samtal av komunen om sommarjobb och jag är på biblan i nynäs fyfan säger jag bara. Vad ska jag göra i tre veckor plocka böcker usch jag kommer typ dö eller ngt. Aja pengarna komme i allafall rulla in hihi.

Iskolan idag i allafall va det inget speciellt som hände, som vanligt vill säga. Hotellet var ju i allafall klart roligast då jag och Alma höll på att skicka kärles lappar till Simon i klassen. Hahah dog av skratt hela lektionen förutom då min dator inte ville jbbba mera buhu. Hmm konstigt inlägg det blir för kommer inte på vad jag ska säga mera. Jo jag sover hos världens bästa Alma imorrn så kommer inte bli ngn uppdate i think. Nä nu ska jag dra och kolla på fotbolls träningen då låret inte pallar fotboll aja puss

jagälskardig mamma! <3


Kommentarer
Postat av: kittymon

Våran vc här i huvudsta är helt värdelös. Det går inte att gå dit man blir anklagad för massa istället för vårdad.



Och tandläkare är sadister hahahaha



Kul att lägret var kanon!

2011-04-05 @ 20:03:28
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

fin blogg! :D

2011-04-06 @ 07:04:38
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: SelenaGomezSwe

sv: allt bra? :D

2011-04-06 @ 17:56:49
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback