Bakis dag!

Rubriken säger allt, va igår hemma hos Alex med skönt folk och jävla massa skratt. Vi drog där i från kl ett då drickan tog slut och då hade jag redan hunnit ramla och skämt ut mig hihi. Åkte i allafalll hem tillsammans med Sandra Pilish Eric och föraren Jocke. Kom hem vinglade som bara den så pappa konfronterade mig men orkade inte bry mig så landade isängen mådde illa som faan usch. Och vaknade idag med huvudverk som fasiken men jag är liksom inte den som blir skit bakis men ont i huvudet har jag allt.

Drog sen på dagen i allafall till Sorunda för att hämta moppen ch det gick as bra att köra hem tog det lungt och körde "lilla" vägen hem. Även så har jag snackat med melina så vi drar och grillar imorrn ett skönt gäng ute på lövet. Vi brukar egentligen grilla på nian men eftersom det gick ryckten om att dom hittat ett huvud dära så vääljder vi väl att byta plats denna gång haha. Men nu avslutar jag detta konstiga inlägg fär aka till IP och kolla på damlags match ute i solen skit mysigt ju! hah hare puss


Kommentarer
Postat av: kittymon

Vad du är ute och slarvar =) Ja dricker man en massa så får man ont i huvudet och vänta bara tills du blir lite äldre då kommer du bli sjukt bakis och man ångrar sig varje gång.



tack! ja går man hos en nagelsalong så tycker jag nog att man ska ha snygga naglar det är ju liksom det som är grejen. Det är så skönt för man slipper hålla på en massa själv.

2011-04-17 @ 19:15:07
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback