Badade med hästarna.

Nu har jag smällt i mig massa påsk mat eftersom vi är lite efter så käkade vi det idag, smarrigt värre säger jag bara. Idag har jag iallafall spenderat hela dagen med Natha i stallet och det blev en uteritt till vattnet och meningen va väl att vi skulle kolla läget ba men det kände inte falcon, så han rusa i vattnet och stog och stängte vatten upp på mig haha. Och grejen var att han ville inte gå upp så blev as blöt ponny plutt!
Sen red vii hemmåt dagens ridpass blev lugn med andra ord. Sen bestämde vi oss för att gå ut och beta litegran så vo tog av alla grejer och satte på grimma plusgrimskafft och gick ut till volten där det finns mycket gräs. Sen så bestämde vi oss för att hoppa upp utan sadel hjälp träns och hela rubbet och trava litegran haha sen bestämde jag mig för att hoppa oxå så hoppade till och med i galopp utan allt shit trodde aldrig jag skulle göra det men satan va roligt det va! Ska nog rida på Sndag oxå för då ska vi ha mini tävling spännande säger jag abra! Nä nu ska jag kolla på ponnyakuten mohaha puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback