Älskar håret!

Nu har jag precis käkat middag och det blev lax med pasta, det är de det brukar bli när jag står för middagen bra kock jag vet. Idag i skolan va det lika tråkigt som vanligt grattade elin i efterskott och kollade på hennes nya telefon som va skir gullig. Sen drog jag och Emil hem tidigare för han skulle hem och göra ngt och jag skulle till banken med mamma och nu är allt löst med pengarna så det är jätte bra men ska självklart inte slösa för nu ska jag tänka igenom vad jag handlar måste ju ha parra till guldkortet mohahha. Även så slank jag in på sjödins där Jessika klippte mig och herre vad hon är duktig! blev lite chokad iumed att hon bara går första året på frisör linjen men jag ärjätte nöjd så jag hoppas hon kommer klippa mig oftare och då ska hon självklart få pengar. Men nej nu ska jag dunka lite musik och vila puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: yes! :)



allt bra med dig då?

förresten rider du? ;)

kram

2011-04-11 @ 19:46:16
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/
Postat av: Bellah

Ja gjorde den på foten i Turkiet för 2 år sen. Den på handleden gjorde jag i kärrtorp hos en kompis kompis i februari i år. Nej jag hade inte en iphone innan ja köpte iphone 4 :p

2011-04-14 @ 10:55:42
URL: http://bbellaah.blogg.se/
Postat av: Bellah

Ja gjorde den på foten i Turkiet för 2 år sen. Den på handleden gjorde jag i kärrtorp hos en kompis kompis i februari i år. Nej jag hade inte en iphone innan ja köpte iphone 4 :p

2011-04-14 @ 10:56:33
URL: http://bbellaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback