super taggad !!

Nu sitter jag och snackar med underbara alma om att vi ska hyra häst och stå tillsammans.
Jag har hittat en jätte söt Maxad D ponny som jag tror skulle verka skit bra och alma har hittat stall i sorunda som inte alls är långt bort från mig. Alma har sanckat med hennes pappa och allt är great där nu är det bara min pappa som ska kolla lite och den blire nog som jag vill jippi!
Jag är taggad som fasiken på polle men det innebär ju oxå att jag inte kan rida på ymer nå mera lite ledsen över det men jag måste prova på eget nån gång i livet oxå.
Men idag i allafall så va tåget jätte försenat så jag och emil kom för sent så vi kom när det kanske va en halvtimme kvar av Svenska lektionen. Sen vare gympa och vi tjejor vann ju så klart med typ 10-7 hah ägda grabbar ;)
till och med gjorde jag, elin VGO, alma varsina mål yeeah!  efter gympan slutade vi så då vare tåget hem och sen mot stallet. nu är jag hemma och ska fixa och trixa i rummet nu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback