stor städning på G !

Hellu, ett bra tag sen jag skrev riktigt ordentligt på bloggen men har haft så mycket med skolan nu och massa jävla tjafs med en kompis. Men nu är jag tbx och ska blogga som aldrig förr hihi.
Som ni ser på min rubrik så håller jag på att stor städa eftersom det ser/såg ut som skit men nu börjar det se bättre ut.
Imellan åt sitter jag och kollar på fotbollen som snart ska dra igång SVERIGE-HOLLAND, sverige måste vinna nu fall dom ska ha nån chans i EM. Plugget idag? jo hade Matte på morgonen och jag tror jag måste va den knäppaste i klassen för ställer så konstiga frågor och han bara kollar på mig haha sen hade vi Poff  med alexandra och henne ogillar jag verkligen!! hon sneear mig och vetefan asså, spö ska bruden ha haha. Sen vare Engelska som stog på scheemat och vi hade engelska förhör och et gick super duper bra för mig så hoppas på ett bra resultat. Sen vare lunch då sprang jag och alma ill centrum och käkade thai och fyfasiken va gott det va! träffade även Daniel Björn dära som oxå va ett plus.
Sen vare Hotell och där halv sov jag nästan så sjukt tråkigt men vi kollade på bilder från hotell och fasiken lite ilmad blev man ju. Imorrn har vi endast en lektion och det är SVENSKA och pappa tvingar mig att åka dit men får la göra det dåra, sen blire åka ner till nynäs för att dra till apoteket för att köpa mej en salva som förhoppningsvis kommer bli min bästavän ;) haha men nu måste jag fortsätta fixa och sen fixa middag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback