sjölund tyborn rudenå

Nu sitter jag och pluggar engelska eller rätta sagt jag gav nyss upp, jag har insätt att engelska är skit svårt för min del och med världens konstigaste lärare går det inte bättre ska jag säga er.
Men som sagt det är ju höstlov snart så nu ska jag inte hänga läpp. Men aja nog om skolan jag sitter även och lyssnar på bästa Håkan Hellström som jag avgudar och kolla rpå masa bilder som jag tog från playahead albumen jag hade, gud bilder jag bara vill skratta åt bilder jag vill glöma även bilder jag saknar! minnen jag hade med folk som bara flyttat försvunnit tappat kontakten jag vet itne vad ska slänga upp en bild på mej johanna frida, det va vi brudar som höll ihop men inte hela vägen alla åkte åt olika håll och nu går vi i olika skolor och har fullt upp med pluggandet in för våran framtid.
nej usch nu kmr jag börja böla känns det som så avslutar nu pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback