hemma från stallet.

Kom hem från stallet för nån timme sen och satan vad det regnade.
Fick åka moppe till stallet i spö regnet så man va ju lagom blöt när man kom fram menmen, när jag kom dit så gjorde jag som vanligt slängde in insläppet och gjorde nya mat påsar, mockade ur HELA boxen och fyllde på med nytt och fräscht halm och hämtade all utrustning till pollen och mig.
Eftersom det regnade så blev det rida i ridhuset och det va ju inte han riktigt taggad på så han spände hela sej själv och det gick inte att rida så gick ut i regnet och red men självklart börjar jag blöda näsblod -.-
så blev ta av alla grejer släppa ut honom i hagen och dra hem.
Nu sitter jag och dunkar min nya favvo låt som är grym.
och ska ringa tugce sntrax om våran "lilla" fest puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback