fredag-nynäshamn

Va nere i nynäshamn igår och träffade Chricke Tommy Anton medmera enstund och det va super att få träffa chricke igen för det va verkligen länge sen jag fick träffa honom! Senknatade jag till tugce och vi gick till glade kocken och tiggde till oss en varsin cola och sen mot nynäsgård för att träffa herve och dom. Men det va fett med lame så det blev knata till gården och kolla film och vönta på grabbarna men dom jag mest sågfram emot kom inte så jag somna i soffan och tugce satt i den andra medans hennes kille spelade fifa så tror inte nån av odd gillade den kvällen så speciellt mycket menmen. Sen gick vi därifrån och snackade lite omgrabbar så klart och nu verkar ju min chans vara över för det första jag såg på fejjan imorse att du har en förhålande nu menmen.
Aja ska duscha nu och förmodligen vara med johanna puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback