snabba puckar

Efter att ha kämpat som fasiken med min Ipod så lyckades jag äntligen fått allt att fungera jippi eller nått liknande.
Just nu ligger jag bara i sägen och tarsönder mina tanjenter eller egentligen lagar jag mellan slag men den går inte så jätte bra höh. Idag har skoldagen vart great. Vi hade choklad krig : Jag Elin VGO och Snygg Sandra skoja inte om att vi hade choklad överallt och skoja verkligen inte om att våran lärarelacka bäver men lika snabbt blev han glad igen typiskt helge haha. Men juust just nusitter jag och tjafsar med Tixi som hon nu väl kallas och fyfan vilken brud asså! hon börjar gråtaför ingenting jag frågade en fråga sen blevdet tredje världskriget? menmen.
Idag torsdag hade vi ju kök som vanligt och vi gjordeblandanat choklas sås till våra vanilj kokta päron mumsii.
slänger upp en bild men nu måste jag städa plugga och duscha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback