Svettig trött ont fyfan!

min rubrik måste ju säga allt? Kom hem nyss från en jätte jobbig fys träning med laget i ett litet trångt omklädnings rum. Va ju redan slö sen innan träningen och satan va det märktes. Att hoppa på ett ben i snabbt tempo med en bol som ska runt ryggen och magen plus under benet på samma gång va ju inte min starkaste grej och satan vad min vad gjorde ont haha. Äckligast va när alla låg på mage tätt som fan med varandra och vi började pumpa mage och armar så rann svetten och alla låg och flåsade på varandra fyfasiken hah jobbigt läge. Men nu är jag hemma och ska nu hoppa in i duschen och sen smörja in mig i en salva eftersom jag fått utslag från mitt tvätt medel och sen byta lakan och såna saker puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback