skriver från gårdagen

Kvällen va skit bra! Började med att jag va en tur nere i stallet och red på den galna ymer som oxå är världens roligaste polle att rida på. Blev mycket trava i båda varven både öka och sakta gick galant!
Efter drog jag hem för att sedan åka på en gång till nynäshamn för att köpa thai mat för mamma fyller år så det blev det och massa pressent öppning rätt avvis om jag får säga det själv!
Sen drog jag ut och mötte min favvo Alex och Johan, meningen va att vi skulle bara ute en liten stund men så blev det inte så det slutade att vi va ett helt gäng i en lägenhet och drack grogg och bara levde livet på en sändag liksom woohoow! Men även den kvällen slutade så lunkade hem med min kära granne Anton.
När jag kom hem hoppa jag in i duschen på en gång för det va förjävla kallt så en varm dusch satt fan inte fel asså! Sen blev det lite sms och sen sov dax puss.
SNYGG CHEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback