ny design men dock bara tillfällig

Sitter nu i sängen och kollar på top modell och lyssnar på musik.
Vaknade i morsen och hade så fruktansvärt ont i halsen och trött som bara den så somnade om tills jag vaknade av mig själv tjugo i sju liksom tjugo minuter innan jag va tvungen att dra till tåget. Så hoppade upp snabbt som fan och klädde på mig mjukis kläder och satte upp håret i en bulle och borstade tänderna och sen drog jag till tåget.
Trött som fasiken så satte på mig huvan och tog mig en liten sov tur. Sjukt skönt!
Slutade ju tio i dag så har inte alls gjort mycket i skoaln förutm att sitta och gå igenom massa skit grejer kunde lika gärna vara hemma? menmen.. Jo min rubrik, Johanna tyborn har nämligen gjort en design åt mig som jag ska ha tillfälligt medans jag väntar på att Sara ska göra min andra eller Emma vet inte riktigt hur det blir ennu. Men allt är bättre än den andra eftersom den andra va grå och skit tråkig buhu. Men nu ska jag packa fotblls kläder puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback