Mot nynäs för sushi!

Satte precis in kyckling i ugnen då filla säger att vi ska dra och käka nere i nynäs så jag får la äta kycklingen till middag ikväll eller nått liknande. Filla va ju med mig i stallet idag och skojja inte om att han va rädd för ymer haha men det hade jag nog oxå vart om jag inte hade haft lite stake i mig. Men han hjälpte till med att fixa maten tilll ymer och det va ju han bra på. Men just nu ligger han på mitt golv och försöker göra armhävningar men det går ju inte så jätte bra men han försöker ju iu allafall..
Ikväll blire nog bara vara hemma och kolla på efterlyst med dipp och gurka pallar inte göra nått nu eftersom vädret är grått och tråkigt fyfan. Men nu ska jag vara lite social puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback