hemma från skolan.

Godmorgon.
Sitter nu i min fotölj i mitt rum och glor TV och självklart bloggar.
Blev att stanna hemma från skolan idag eftersom jag vaknade med smärta i halsen feber och snorig som en gris nöff nöff så ville igentligen åka till skolan för att inte missa så mycket men pappa sa att jag skulle vara hemma så får väl bli sådå. Ingenaning vad jag ska gör idag tänkte först ta en promenad för att bara få komma ut men det är typ snö/regn storm ute så nej tack. Men ikväll ska jag i allafall till fotbollen dock inte träna men vi har möte så måste ju gå på det. Plus så ska pappa köpa gym kort till mig här nere i Ösmo eftersom jag inte pallar träna i haninge. Gymet i Ösmo är ju bara tio minuter hemmefrån mig så det blir mycket bättre.
Men nu ska jag slänga in kycklingen i ugnen och koka ris puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback