Hemma från en knäpp träning?

Kom nyss hem från en inne träning tillsammans med vårat lag och damlaget, vi hade friskis inne i tallbacka idrottshall och helvete vad liten hall säger jag bara! Vi körde typ kärring pass eller vad man ska säga, det gick långsamt och rörelserna va ngt jag dog av skratt av haha. Tror inte det va nån gång jag och Nanny inte skrattade ni skulle ha sätt. Men eftersom man inte övar dom stegen så självklart så va det jobbigt och svetten ranna som vanligt men inte lika mycket skönt äger jag bara !!.
Efter träningen blåste det ennu mera snö storn så pappa kom och hämtade mig som tur va och. Sen jag kom hem har jag faktist gjort min Arbetsmiljö läxa som ska vara inne på tordag men skönt att ha skiten klar, så nu ska jag bara göra engelska filmen med Sandra nångång..
Senare ska jag faktist städa mitt rum litegran ja eller plocka upp grejer från golvet och bädda om litegran " måste ju vara skönt" sen blire självkart dusch innan och sova efter städningen.
Imorrn blire skola och prova kläder till älvsjö mässan där jag ska stå på torsdag wiihow. Och efter skolan blir det att vänta på pappa som ska skjusa mig till pollen då det är alldeles för mkt snö för att åka moped buhu. Men nu ska jag göra lite nytta puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback