♥ Harry Potter filmen

Kom nyss hem från Nynäshamn där jag vart på bio. Det blev Harry Potter tillsammans med Tugce och Zeynep. Fyfan vilken bra film verkligen värd att se, till och med grät jag nån sekund där Doddy dog fyfan va pinit men true.
Efter filmen knatade vi hem till systrarna och bara sappa framför spegeln mohah. Sen knatade jag ut till bussen och höll på att somna på bussen mindre bra men somna bara till lite då och då.
Om vi byter helt samtals ämne så idag i skolan va det lite kaos! hah det va spönt i klassen och tjafs om ingenting kom upp och irritationer hit och dit, men åt andra sidan skulle jag verkligen inte vilja gå i en klass där alla verkligen är lugna och pluggisar utan nån liten djävul i dig. Nej där skulle jag verkligen inte passa in.
Men sak samma vi fick i allafall sluta tidigare så åkte hem tillsammans med Sandra och Emil. När jag kom hem så tvättade jag ALLA mina fotbolls kläder och tumla dom och till och med strök? ofta inte jag är liksom skit bra? haha.
Men snyggt och fräst blev det i allafall. Sen så plugga jag lite arbetsmiljö tills på torsdag då vi har inläming och då jävlar ska det bli bra för sa ha högt betyg i alla mina ämnen från och med nu!
Sen blev det TV tills Tugce ringde, så har min dag sätt ut. Men nu ska jag ladda min ipod puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback