Day 02 – Your first love.

Jag kan inte säga att jag hittat killen som fått mitt hjärta att pumpa på som fasiken och jag har rätt svårt att bli kär om det verkigen inte är nått speciellt med dom.


Men man kan ju säga att Theo va den som jag verkligen älskat mest tror jag. Jag va 14 år och umgicks med lite annat folk än vad jag gör nu och vi brukade vara ute i nynäshamn på kvällarna och skejta som jag älskade förr. Då så fanns det en kille som va lite mognare en alla andrra och super charmig. Vi började umgås allt mera och allt flöt på. Det pirrade allt mer i magen och jag visste att det va nått som va speciellt med honom. Sen om dagen vi blev tillsammans och det va nog den bästa dagen på mitt sommar lov. Tiden gick jag börja tappa känslor för honom medans han va i polen och börja umgås med hans bästavän nått som jag inte borde gjort för började få känslor i stället för honom och där viste jag att det va slut mellan mig och theo. Så vi gjorde slut och sen hoppade jag vdare till hans bästa kompis Sebastian. Nått jag ångrar en idag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback