Dagens Ridpass.

Söt bild eller hur? Onsdag idag ju och det betyder att jag har hans om Maddes snygga häst Ymer Crown. Kom dit runt fyra tiden och mockade fixade nytt halm och gjorde i ordning maten. Då va klockan ungefär kvart i fem, hämtade grejerna och sen fixade jag honom. Och för första gången så stog han helt stilla i stall gången wooohow! Red även i ridhuset och travade jätte mycket för att få upp hans flås och sen gjorde jag många skänkel viknings övningar gick galat. Men mot slutet busade han litegran och stog på bakbenen och jag höll på att ramla av men höll mig kvar som vanligt, skills ni vet haha. Sen så gjorde jag allt annat och åkte hem. Men nu ska jag kolla efterlyst och sen städa mitt rum och hänga upp min tvätt mohaha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback